AutomobiliBre mesto za ljubitelje četvorotočkaša
AutomobiliBre, kako to moćno zvuči. E pa da. Zapodenusmo novu avanturu za sve one kojima automobil nešto znači u životu, a možda i preko ovog sajta reše neki svoj problemčić pa nas još u nekom komentaru i pohvale. Mašala. Ma i ne mora, samo nek se problemčići reše, onako kako valja, kako treba i da oni koji traže i oni koji nude budu dovoljno siti, i da niko ne ostane gladan.
Elem, da vidimo šta nas čeka na ovom sajtu automobilibre.rs, što bi on bio drugačiji, lepšiji, privlačniji od onih koji već dugo vremena imaju oreol nedodirljivosti po pitanju važnosti, broja poseta i još mnogo čemu?
Pre svega, vlasnici vozila koji žele da oglase svoje vozilo za prodaju ili zamenu, mogu to da urade besplatno na ovom sajtu. Divota, ko još osim socijalne pomoći, deli nešto za dž u zemlji Srbiji? Zemlji najnaprednijeg kapitalizma, najmanjih plata, najpametnijih i najvrednijih građana, naravno, samo kada odu izvan zemlje. Dok su tu, pamet i vrednoću čuvaju za crne dane.
Auto placevi, auto saloni, lizing kuće takođe mogu da postavljaju svoje oglase besplatno. Na taj način dobijaju višestruku besplatnu reklamu. Naravno, ako neko od njih želi da ima istaknutije mesto na ovom portalu za polovne automobile, potrebno je da nas kontaktira kako bi smo napravili neki dogovor.
Šta je to što je na ovom sajtu drugačije?
Aktuelnost, ažurnost odnosno ispravnost oglasa. Odustali smo od kvazi kriterijuma što više to bolje. Želimo da oglasi budu aktuelni i smatramo da imamo jednu dobru formulu za to. Naravno, pored oglasa, pokušaćemo da postavljamo tekstove koji treba da zavrede vašu pažnju, a da nisu tipa novi novi ovaj, već nešto drugačiji.
O čemu se radi?
Svaki oglašivač kada prvi put postavi svoj oglas, odnosno vozilo, ono automatski dobija rok trajanja, u ovom trenutku 15 dana od trenutka upisa u bazu.
Posle isteka od 15 dana, vozilo automatski postaje neaktivno, odnosno posetioci neće moći da ga vide na ovom sajtu.
Šta da uradi oglašavač ako mu istekne oglas?
Veoma jednostavnpo, uloguje se na svoj panel i aktivira svoj oglas. Ovog puta, period važenja oglasa će biti nešto kraći, 10 dana. Dakle, posle ovog aktiviranja, oglašivač mora svakih 10 dana da ga aktivira, ako želi da taj oglas bude vidljiv na sajtu.
Smatramo da je na taj način naša baza ponude polovnih automobila, ali i novih vozila, uvek aktuelna i primamljiva potencijalnim kupcima, tj. posetiocima sajta. Na samom sajtu, po sspski, front endu, posetioci za svako vozilo imaju podatak koliko vremena će vozilo biti na sajtu do lsedećeg aktiviranaj ili uklanjanja sa sajta.
Dobro, to i nije neka matematika. Šta to ima ovaj ajt a što ga čini primamljivm recimo za auto placeve, odnosno oglašavače koji imaju više vozila u ponudi?
XML i automatski prenos podataka. Šta je to automatski prenos podataka putem XML fajla možete pogledati ovde.
KOMENTARI (0)